?

Log in

No account? Create an account

Как коммунисты поминают Голодомор

« previous entry | next entry »
листопад. 28-е, 2010 | 11:27 am



Депутат Луганского горсовета от КПУ Наталия Максимец пишет в своем блоге:

А вообще, завтра, пока некоторые больные на голову голодоморцы будут свичкы у викнах палыты та голодуваты на знак пошаны до померлых, мы собираемся нашей старой, дружной компанией и устраиваем пиршество – шашлык из свинины замочен мальчиковой половиной, они же занимаются напитками, девчоночья половина кудесничает на счет всяких оливье и пироженок с мороженками; будем вкусно есть, шутить и даже танцевать.

ЗЫ. Я сначала не хотела – мне ж пить нельзя ; думала: не хочу смотреть на пьяные мордашки друзей, чувствовать себя белой вороной в хмельной компании. Но друзья, во-первых, пообещали мне соки-воды-чаи в неограниченном количестве, а во-вторых, сказали: Ната, трудно первые две-три рюмки, а потом ты будешь веселиться, наблюдая за нашими чудачествами. В общем, убедили :)

По поводу "мне ж пить нельзя" можно почитать запись в блоге Наталии Максимец "Еще мы спиздили елку" :

И как в третьем кабаке незнакомый мужчина меня узнал, сказал “да я ж вас по телевизору видел, вы ж максимец” и…. (Вот эта бутылочка шампанского была лишней.)
Еще мы спиздили елку. Это было уже у бордюра или парапета, или как эти высокие благоустройские заборы называются, на которых даже сидеть можно. У четвертого кабака. Не то, чтобы спиздили, мы там сидели на высоком бюрдюре в ожидании такси, а она нам в спины кололась. И главное – маленькая такая, а колется как большая. Ксюшка ее, как морковку из грядки, тынць. Ну, и она с нами в такси ехала, таксист даже не заметил. Но когда мы подружку домой завезли, друг Василий спросил “”куда елку ставить?, Ксюшка сказала “на подоконник”. И поместилась таки, вопреки варняканью кота Фили, который принципиально терпеть не может елки и интернет. (Мы его к рассвету уговорили.)




Ланка | Кидайте яйко, |

Comments {60}

chornogora

Ahoj

from: chornogora
date: листопад. 28-е, 2010 10:27 am (UTC)
Ланка

багато букв.

якщо в Україні третина населення - переселенці, як вийшо, що тут мешкає 78% українців.

Знов таки, Максимець підкреслює, шо вона українка, виходить, вона не переселенка, а їй сереться на Україну з інших причин.

Рабе казав | Вище | Тни горлянку

Пилип Аурєол Тєофраст Бомбаст фон Хоєнхайм

Ahoj

from: der_sch_shall
date: листопад. 28-е, 2010 10:35 am (UTC)
Ланка

багато букв.
ой, ой - скажи чесно: не читав бо мені аблом

я можу повторити 2 ключові тези:

1) під час голодомору загинула десь 1/6 частина етнічних українців
під час WW2 - ще десь 1/6

2) з теперішнього населення України десь в районі половини як безпосередніх переселенців, так і дітей від змішаних шлюбів

===========

а цифра в 78% (77,8%, якщо точніше) - так це лише наступний показник - скільки людей під час перепису населення лише назвали самі себе українцями - за що їм честь і хвала, єсно
українцями вважають себе і п.сімонєнко, і вітренко, і оця во шкапа згори - максимець, чи як її там
50 відсотків українців, додай 27,8% метисів - от і буде тобі підсумкові 77,8

добре що хоч не зулусамі або бушменами себе такі максимці вважають, б/п

Рабе казав | Вище | Тни горлянку

Ahoj

from: jabogdan
date: листопад. 29-е, 2010 12:07 pm (UTC)
Ланка

причиною є дуже різний рівень національної свідомості росіян і русинів-українців.
приблизно середньостатистичний московит в 9 раз більший націоналіст, на побутовому рівні, ніж українець-русин.
в усіх районах де українці становлять менше 90% популяції -- серед міського населення переважає російська мова.
показовим є становище в Галичині, єдиному регіоні де домінантною є українська мова в містах і в майже усіх сферах, окрім великого і частково середнього бізнесу.
там місцеві росіяни, навіть володіючи мовою на побутовому рівні, в україномовному середовищі вкрай рідко нею спілкуються.
наприклад, в компанії з 1-го росіянина і кількох аборигенів-галичан, навіть іноді 10-ти, переважає така ситуація:1 коли всі переходять на російську ,2 коли частково переходять на російську,3 коли всі, окрім місцевого росіянина, розмовляють українською, 4 найрідкісніша, коли місцевий росіянин переходить на українську.
я знав одну жінку фельдшера родом з Умані, вона (з 45 чи 46р) від 20 років аж до своєї смерті прожила все життя в гірському селі, де окрім неї ніхто російською не говорив (казали люде, що і наших партизанів потайки лікувала), але вона, будучи одинокою, так ніколи і не проронила українського слова. коли їй люди приносили молоко і бриндзю чи ще щось з їди, ясна річ безплатно, вона завжди дуже дякувала, казала: спасиба дараґіє, дай вам Боґ здаровья).
незважаючи на її принципову і гідну подиву російськомовність, усі місцеві до неї добре ставились, казали, чи маскалька вона чи може й дес жидівка, але добра людина.
отакі-от чудаки ці мацкалі).

Рабе казав | Вище | Тни горлянку

Ahoj

from: jabogdan
date: листопад. 28-е, 2010 06:52 pm (UTC)
Ланка

цих виродків приблизно пропорційно стільки ж, скільки їх представників у всіх гілках влади, з поправкою на адмінресурс.
укрАїнєц і українець -- різні поняття. перше є просто населенням і має тільки територіальну привязку. всі ці чисельні колєсніченки і грачі можуть бути і 100% русинського етнічного походження в n-ному коліні, але вони тільки укрАєнци.
буває і навпаки, але значно рідше, голос крові не багато важить при такому майже 100-літньому селекційному відборі.

Рабе казав | Вище | Тни горлянку